مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-11سياسي

باید جوانان را در جریان تلاش دشمنان برای ترویج بی حجابی بگذاریم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان پشت پرده تلاش های دشمنان برای ترویج بدحجابی و بی حجابی بگذاریم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان پشت پرده تلاش های دشمنان برای ترویج بدحجابی و بی حجابی بگذاریم.

آیت الله مصطفی علما امروز (20 مرداد) درخطبه های نماز جمعه کرمانشاه افزود: تنها در این صورت می توانیم در برابر توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ایستادگی کنیم.

وی افزود: تمام ناراحتی دشمن و آمریکا به واسطه بصیرت و آگاهی جامعه امروز ایران اسلامی است و تا زمانی که بصیرت و آگاهی داشته باشیم، دشمنان دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت بالا بردن بصیرت و آگاهی جامعه برای مقابله با فتنه های دشمنان، گفت: آنچه اسلام را تا به امروز زنده نگه داشته است، بصیرت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به آگاهی و بصیرت حضرت عباس(ع) تصریح کرد: باید بصیرت و غیرت را از حضرت عباس (ع) یاد بگیریم که با شناخت اسلام در راه حمایت از دین از هیچ تلاشی دریغ نکرد و به جایگاه بلندمرتبه ای دست پیدا کرد که برای همگان غبطه برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جوانان را در جریان تلاش دشمنان برای ترویج بی حجابی بگذاریم

باید جوانان را در جریان تلاش دشمنان برای ترویج بی حجابی بگذاریم